Einde van mijn reis..

15 maart 2020 - Nairobi, Kenia

Hallo allemaal..

de titel zegt het eigenlijk al maar ik ga dinsdag naar huis toe. Vanuit school hebben we advies gekregen terug naar Nederland te komen ivm het coronavirus en de eventuele grenzen die sluiten. We hebben een moeilijke beslissing moeten maken en het is onzeker of dit de juiste is, dit weten we pas als we eigenlijk terug zouden vliegen in eind april.. we hebben veel gebeld met iedereen in Nederland en onze ouders vinden het een goed idee dat we naar huis komen. We gaan vandaag onze vliegtickets boeken en vliegen dinsdag al naar huis toe, woensdagochtend zijn we weer in Nederland..

We vinden het allemaal heel erg jammer maar we gaan zeker nog een keer terug om alle leuke dingen te doen die we nog van plan waren.
dus helaas geen blogs meer met allemaal leuke verhalen en ervaringen..

terug in Nederlands vertel ik graag mijn verhalen nog een keertje persoonlijk aan jullie.. als we weer sociale contacten mogen onderhouden ivm corona :)

Tot snel!

1. Oma:
    15 maart 2020
    Heel jammer voor je maar ik denk dat dit echt het beste is je weet niet wat er nog komen gaat en inderdaad je kunt altijd nog een keer terug gaan, ik zal blij zijn als je weer veilig thuis bent en zie je dan. Een veilige reis terug naar huis gewenst 💋💋💋
  2. Franka:
    15 maart 2020
    Balen zeg Anouk, maar voor nu het beste denk ik. We zullen blij zijn dat we je weer zien.
  3. Constanze:
    15 maart 2020
    Kom maar snel en vooral veilig naar huis. Balen, maar wel de beste beslissing denken wij. Kus, Nicolette en Constanze