5e week

10 maart 2020 - Nairobi, Kenia

De 5e week is alweer voorbij.. het gaat veel te snel!

ik werd op maandag 2/3 wakker met erge hoofdpijn en misselijkheid. Ik ben toch uit bed gekomen om wat te eten, maar ik voelde dat dit er niet lang in zou blijven (en dat was ook zo).
dit gevoel heb ik ook op dinsdag en woensdag gehad en ben dus niet naar stage gegaan. Donderdag hadden we maar een halve dag stage, dit omdat we het weekend stage hadden. In overleg met onze coordinator ben ik die dag ook thuis gebleven om uit te rusten zodat ik me op safari beter zou voelen.

vrijdag werden we om 7 uur sochtends opgehaald om naar Tsavo East National park te gaan, Dit is een bekend safari gebied in Kenia. Het was 3,5 uur rijden om daar te komen. Onderweg zijn we nog gestopt bij een masai village. De fotos staan hiervan al online. Het is een dorp met mensen die leven zoals ze hier vroeger leefde. Ze trokken rond met hun kinderen en dieren.
toen we eindelijk bij het safari gebied kwamen gingen we meteen lunchen in een restaurant midden in het park. Je kon de olifanten zien drinken uit de waterpoel die voor het restaurant lag. Daarna hebben we een groot stuk door het park gereden op zoek naar de dieren.

we hebben toen al veel dieren gezien. Foto's staan al online.

zaterdag hadden we een ochtend en middag safari. Je rijd elke dag verschillende soort routes om zo veel mogelijk te kunnen zien.

op zondag hadden we 1 laatste ochtend safari en toen zijn we door gereden naar huis. Ik was wel blij dat we weer terug waren want het was best wel vermoeiend..

deze week (week 6) sta ik weer op casualty, de spoedeisende hulp. Hier heb ik al eens gestaan maar wilde er graag terug. Jullie lezen de verhalen wel ergens deze week.

1. Franka:
    10 maart 2020
    Wat een ervaring Anouk, jammer van het ziek zijn. Veel succes deze week en ben weer benieuwd naar je volgende verslag.
  2. Oma:
    10 maart 2020
    Hallo Anouk,jammer dat je niet lekker was maar wel fijn dat je mee kon op safari toch weer iets om van te genieten en dan nu weer aan het werk ook leuk denk ik. Fijne week en tot het volgende verslag 💋💋
  3. Maud:
    Gaaf anouk de safari !🐒🐆🐃🐯
    Veel plezier nog 😘
  4. Antoinette:
    11 maart 2020
    Wauw wat een prachtige foto's Anouk, van een prachtig avontuur ook! Echt zó tof dat je dit kunt meemaken! Geniet ervan, groetjes Antoinette
  5. Judith Jansen:
    11 maart 2020